Uudised
Maardu postkontori avamisajad muutuvad oktoobris
Pakiteenuste maht näitab kasvutrendi ning kasvab pakkide saatmine pakiautomaatides. Uute võimalustena lihtsustavad pakkide ja posti saamist-saamist e-teenused ning personaalne kirjakandja.
Pakkide saatmine ja saamine kolib pakiautomaatidesse
Maardulased on aktiivsed pakkide saatjad-saajad ning kõik Omniva neli pakiautomaati, nii Maxima poodide kui Pärli keskuse juures on aktiivselt kasutuses. Maardus saadakse keskmiselt 10 000 pakki kuus pakiautomaatide kaudu ja see number kasvab jätkuvalt. Üheks suurimaks mõjutajaks on e-kaubanduse kasv ja toodete tellimine nii e-poodidest kui ka eraisikute vaheline pakisaatmine.
Linna 6 kirjakasti kaudu saadetakse keskmiselt 400 kirja kuus. Eriti kasvab postkaartide saatmine jõulude ja aastavahetuse ajal. Postmarke-ümbrikke ostetakse lisaks kohalikule postkontorile ka Selveri poest ning R-Kioskist.
Maardu postkontori avamisajad muutuvad oktoobris
Maardu postkontori tööajad muutavad alates oktoobrist. Edaspidi on postkontor avatud esmaspäevast reedeni kl 10:00-18:00, nädalavahetusel on kontor suletud. Maardu linn on territooriumilt suur ja postkontor ei pruugi olla vahetus läheduses. Postiteenusteks saab kutsuda ka personaalse kirjakandja enda juurde.
Kuidas tellida personaalset kirjakandjat?
Soovid saata või saada pakki? Vajad postmarki, ümbrikku või pakendit? Tasuda arveid või saata kirja? Kutsu postiteenusteks koju või tööle personaalne kirjakandja!
See on tasuta kui elad postiasutustest kaugemal kui 5 km, lähemalt tulek maksab 5 eurot. Kehtivad täpselt samad hinnad kui postiasutuses ja maksad ainult ostetavate postiteenuste eest. Kirjakandja müüb postmarke, ümbrikke või paneb kliendi eest kirjad ja pakid teele. Samuti saab tasuda arveid, võtta vastu pakke ja kirju ning tellida ajalehti ja ajakirju.
Tellimiseks helista 6643330 või kirjuta www.omniva.ee/era/abiinfo/kirjakandja_tellimine. Märgi soov ja aadress. Omniva klienditeenindaja võtab Sinuga ühendust ja lepib kokku teenindamise aja. Tellimust tullakse täitma üldjuhul juba järgmisel tööpäeval, aga mitte hiljem kui kahe tööpäeva jooksul ajavahemikus kell 8-17.
Omniva pakiautomaadi eelistusega on paki kättesaamine kiire ja mugav
Saad palju pakke ja kasutad tihti pakiautomaati? Paki kiireks kättesaamiseks saad Omniva iseteeninduskeskkonnas määrata pakiautomaadi, kuhu pakid edaspidi automaatselt suunatakse. See teenus on eriti abiks kui Sinu eelistatav pakiautomaat ei jää tavapärasele liikumise teekonnale. Ka puhkuse perioodiks saab pakiautomaadi seadistada muutunud aadressile. Nii on paki kättesaamine on lihtne ja mugav ning säästab aega.
Määratud pakiautomaati tulevad rahvusvahelised pakid, mille sihtkohaks ei ole e-poes määratud kindlat pakiautomaati ning saadetakse ärikliendi poolt, Eesti-sisesed partiipakid või nõudmiseni postkontorisse tulevad pakid.
Pakiautomaadi eelistuse seadistamine samm-sammult:
- Mine Omniva kodulehele iseteeninduskeskkonda minu.omniva.ee
- Vali esilehel „Ütle, kust soovid oma pakke kätte saada" ja logi sisse e-teenindusse mobiil-id, smart-id või id-kaardiga.
- Konto registreerimiseks sisesta oma mobiilinumber ja seejärel saadetakse SMSi teel kinnituskood, mis tuleb sisestada iseteeninduses avanenud aknas ja kinnitada ka oma telefoninumber.
- Peale kinnitamist on võimalik määrata kuni 5 eelistatud paki kätte saamise kohta. Kui Sulle on oluline saada pakk kätte Sulle sobivast kindlast pakiautomaadist või postiasutusest – määra üks eelistus. Kui tahad võimalikult kiiresti – määra rohkem kui üks eelistus (sobivuse järjekorras). Omniva suunab saadetise eelistuste järjekorras esimesse pakiautomaati, kus on vaba ruumi või postiasutusse.
Vaata lisainfot teenuse kohta Erakliendi korduma kippuvad küsimused » Abiinfo » Omniva. Infot saab küsida ka Omniva klienditeeninduse telefonil 661 6616.
Omniva postiasutuste Tallinn-Harju piirkonna juht Jaanika Kööp