Uudised

« Назад

Maardu Linnavalitsus otsib oma meeskonda jäätmespetsialisti

Ametikoha eesmärk:

Jäätmemajanduse korraldamine ja arendamine Maardu linna haldusterritooriumil.  Keskkonnaalase riikliku järelevalve teostamine. Jäätmevaldajate registri pidamine.

 

Põhilised ametiülesanded:

  • Kohalikele omavalitsustele seadusega sätestatud jäätmehooldusalaste ülesannete täitmise korraldamine ja koordineerimine linna haldusterritooriumil.
  • Keskkonnaalase riikliku järelevalve teostamine linna territooriumil.
  • Jäätmekäitluse kontroll, s.h. jäätmevedaja tegevuse üle ning jäätmevaldajate registri pidamine.
  • Jäätmeseadusest ja pakendiseadusest tulenevate jäätmete sortimise (sh ohtlike jäätmete kogumise) nõuete täitmise korraldamine.
  • Korraldatud jäätmeveost vabastuse taotluste menetlemine ning kogumismahuti asukoha kooskõlastamise, jäätmete tühjendussageduse muutmise ja biolagunevate jäätmete korraldatud jäätmeveoga kogumise vabastamisele nõusoleku andmise menetlemine.
  • Linna heakorraeeskirja ja jäätmehoolduseeskirja täitmise kontrollimine.
  • Oma valdkonnaga seotud hangete korraldamises ja läbiviimises osalemine.
  • Oma tegevusvaldkonna linna õigusaktide eelnõude ja eelnõu seletuskirjade koostamine ning nende esitamine linnavalitsusele ja linnavolikogule.
  • Osalemine töövaldkonnaga seotud komisjonide töös.
  • Oma töövaldkonnas ametliku aruandluse pidamine.
  • Kodanike vastuvõtt ja nõustamine oma teenistuskohustustega seotud küsimustes.
  • Osakonda saabunud avaldustele, taotlustele, teabenõuetele ja ettepanekutele vastamine vastavalt asjaajamise korrale ja teistele õigusaktidele.
  • Keskkonna peaspetsialisti asendamine tema äraolekul.

 

Pakume:

  • 35 kalendripäeva põhipuhkust + 3 tervisepäeva aastas (palgasäilitamisega),
  • tervisespordikulude hüvitamist,
  • stabiilset tööd,
  • huvitavat töövaldkonda ja põnevaid väljakutseid,
  • sõbralikku ja toetavat meeskonda,
  • enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi,
  • ühisüritusi.

 

Nõuded kandidaadile:

  • Kõrgharidus, rakenduslik kõrgharidus, valdkondlik töökogemus.
  • Eesti keele oskus kõrgtasemel ja vene keele oskus kesktasemel ametialase sõnavara valdamisega.
  • Tööks vajalike riigi ja Maardu linna õigusaktide tundmine, nende kasutamise oskus, kohaliku omavalitsuse asutuste teabehalduse korralduse tundmine.
  • Ametikohal vajalike arvutiprogrammide käsitsemise oskus, sealhulgas ametikohal vajalike teksti- ja tabeltöötlusprogrammide ning andmekogude kasutamise oskus.
  • Algatusvõime ja loovus, sealhulgas võime osaleda uute lahenduste väljatöötamisel, neid rakendada ning töötada iseseisvalt ja initsiatiivikalt.
  • Töövõime, sealhulgas võime stabiilselt ja kvaliteetselt töötada ka pingeolukorras ning efektiivselt kasutada aega.
  • Kohusetunne, otsustus- ja vastutusvõime, sealhulgas kohustuste täpne ja õigeaegne täitmine, vastutus oma kohustuste täitmise, kvaliteedi ja tulemuslikkuse eest.
  • Suhtlemis- ja väljendusoskus, oskus oma seisukohti ja arvamusi põhjendada, mõtete ja informatsiooni suulise ja kirjaliku esitamise võime.

 

Kui Sa soovid liituda Maardu Linnavalitsuse meeskonnaga, siis saada julgelt oma kandideerimissoov koos CV-ga juba täna, kas kandideerimisportaali kaudu või e-mailile janika.seppor@maardu.ee hiljemalt 14.11.2024.

 

Konkursil osalemiseks esitatavad dokumendid:

  • Kandideerimisavaldus
  • töökäik/elulookirjeldus (CV)