Uudised

« Tagasi

Maardu Linnavalitsus kuulutab välja avaliku konkursi personalispetsialisti ametikohale

Teenistusülesanded:

  • Linnavalitsuse personalitöö korraldamine, planeerimine ning  personalipoliitika kujundamine ja elluviimine;
  • Personalivajaduse analüüsimine, värbamise ja valiku üldiste põhimõtete väljatöötamine ning personali värbamise ja valiku läbiviimine koostöös struktuuriüksuste juhtidega;
  • Personaliarvestuse pidamine ja personalidokumentide vormistamine, sh teenistujate andmete haldus, tööajaarvestus, puhkusekorraldus, koolituste ja lähetuste korraldamine;
  • Ametijuhendite koostamine koostöös struktuuriüksuste juhtidega;
  • Riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutuste riiklikku registrisse, sh TÖR andmete ja muudatuste esitamine;
  • Töövaldkonna kirjadele ja teabenõuetele vastamine.

Nõudmised kandidaadile:

  • Kõrgharidus
  • Eesti keele oskus C 1 tasemel ja vene keele oskus suhtlustasandil;
  • Tööks vajalike õigusaktide tundmine ja nende kasutamise oskus;
  • Ametikohal vajalike arvutiprogrammide ja andmekogude kasutamise oskus;
  • Hea suhtlemis-, eneseväljendus – ja läbirääkimisoskus;
  • Pingetaluvus,  otsustus- ja vastutusvõime ning soov töötada meeskonnas;

Kasuks tuleb :

  • riigi või kohaliku omavalitsuse asutuse töökogemus;
  • isikliku sõiduauto kasutamise võimalus.

Omaltpoolt pakume:

  • 35 kalendripäeva põhipuhkust
  • 3 palgasäilitamisega tervisetaastamise päeva aastas;
  • sporditoetust;
  • huvitavat töövaldkonda ja põnevaid väljakutseid;
  • sõbralikku ja toetavat meeskonda;
  • enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi

Konkursil osalemiseks esitada CV, sooviavaldus (koos kinnitusega , et ei esine asjaolusid mis välistavad ametniku teenistusse võtmise) ja haridust tõendava dokumendi koopia aadressile: julia.saveljeva@maardu.ee  hiljemalt 18.10.2023