Uudised
« Tagasi
Maardu Linnavalitsus kuulutab välja avaliku konkursi personalispetsialisti ametikohale
Teenistusülesanded:
- Linnavalitsuse personalitöö korraldamine, planeerimine ning personalipoliitika kujundamine ja elluviimine;
- Personalivajaduse analüüsimine, värbamise ja valiku üldiste põhimõtete väljatöötamine ning personali värbamise ja valiku läbiviimine koostöös struktuuriüksuste juhtidega;
- Personaliarvestuse pidamine ja personalidokumentide vormistamine, sh teenistujate andmete haldus, tööajaarvestus, puhkusekorraldus, koolituste ja lähetuste korraldamine;
- Ametijuhendite koostamine koostöös struktuuriüksuste juhtidega;
- Riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutuste riiklikku registrisse, sh TÖR andmete ja muudatuste esitamine;
- Töövaldkonna kirjadele ja teabenõuetele vastamine.
Nõudmised kandidaadile:
- Kõrgharidus
- Eesti keele oskus C 1 tasemel ja vene keele oskus suhtlustasandil;
- Tööks vajalike õigusaktide tundmine ja nende kasutamise oskus;
- Ametikohal vajalike arvutiprogrammide ja andmekogude kasutamise oskus;
- Hea suhtlemis-, eneseväljendus – ja läbirääkimisoskus;
- Pingetaluvus, otsustus- ja vastutusvõime ning soov töötada meeskonnas;
Kasuks tuleb :
- riigi või kohaliku omavalitsuse asutuse töökogemus;
- isikliku sõiduauto kasutamise võimalus.
Omaltpoolt pakume:
- 35 kalendripäeva põhipuhkust
- 3 palgasäilitamisega tervisetaastamise päeva aastas;
- sporditoetust;
- huvitavat töövaldkonda ja põnevaid väljakutseid;
- sõbralikku ja toetavat meeskonda;
- enesetäiendus- ja koolitusvõimalusi
Konkursil osalemiseks esitada CV, sooviavaldus (koos kinnitusega , et ei esine asjaolusid mis välistavad ametniku teenistusse võtmise) ja haridust tõendava dokumendi koopia aadressile: julia.saveljeva@maardu.ee hiljemalt 18.10.2023